Ритбул ЕООД - вносител на марките Eplan, Harting, Testboy, Steinhauer, Knipex, Alfra, Wera, Rennsteig, UltraLux, Westermo и ETI
Новини > EPLAN не стартира? Ето как временно да стартирате отново EPLAN!

Новини > EPLAN не стартира? Ето как временно да стартирате отново EPLAN!

EPLAN не се стартира? Ето как временно да стартирате отново EPLAN!

eplan software

Уважеми потребители на EPLAN,
Инсталирането на Microsoft Update "January Patch Day" в момента може да има ефект върху няколко продукта на EPLAN, така че те да не могат да бъдат стартирани. Това включва всички продукти, които използват EPLAN License Manager и / или EPLAN Licence Client.

Възможно е решение на горепосоченият проблем в кратък срок, чрез временно деинсталиране на конкретния ъпдейт, т.е. продуктите на EPLAN могат да бъдат стартирани отново.
В този момент EPLAN изрично посочва, че предложената резолюция е само съвет и реализацията на предложеното решение е неоторизирано и на ваш собствен риск. Така че, моля, преценете за вашата фирма, дали предложеното решение представлява временно осъществим вариант за Вас.

EPLAN вече е в тясна връзка с Microsoft и работи усилено върху устойчиво решение, което гарантира обичайната оперативна способност на продуктите на EPLAN след инсталирането на ъпдейта.
Ще Ви информираме веднага, щом можем да предоставим устойчиво решение.

Временно можете да решите проблема, както следва:
По време на стартирането на Еplan software, появява ли се следното съобщение?

eplan software january patch day

Ако това е така, моля, проверете дали следните ъпдейти са инсталирани във вашата система, След де инсталирането на съответния ъпдейт за Вашата операционна система, трябва да можете да стартиране Eplan както обикновено.

Windows 10 1709 (KB4056892)
https://support.microsoft.com/de-de/help/4056892/windows-10-update-kb4056892
Windows 10 1703 (KB4056891)
https://support.microsoft.com/de-de/help/4056891/windows-10-update-kb4056891
Windows 8.1 (KB4056898)
https://support.microsoft.com/de-de/help/4056898/windows-81-update-kb4056898
Windows 7 (KB4056897)
https://support.microsoft.com/de-de/help/4056897/windows-7-update-kb4056897

Windows Server 2016 1709 (KB4056892)
https://support.microsoft.com/en-us/help/4056892/windows-10-update-kb4056892

Windows Server 2012 (KB4056899)
https://support.microsoft.com/en-us/help/4056899/windows-sever-2012-update-kb4056899

Преглед на всички последващи ъпдейти за „January Patch Day“ от Microsoft можете да намерени тук:
https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=2018-01

Ако проблемите със стартирането на EPLAN продължават и след де инсталацията на съответния ъпдейта, нашия екип е на разположение за съдействие.

ВИЖТЕ ПРОДЪЛЖЕНИЕТО НА ТЕМАТА ТУК

Новини от Ритбул


Ритбул ЕООД

Централен офис

София 1407
ул. “Ст. Л. Костов” 16, ет. 2
office (@) rittbul.bg
тел: 02-43-97845

Офис в Пловдив

Пловдив 4000
бул. „Кукленско шосе“,
Южна промишлена зона
plovdiv (@) rittbul.bg
тел: 032-211-972

За връзка

тел:    02-43-97845
факс: 02-43-90651
моб:   088-2525765

Следвайте ни

Facebook Youtube Facebook
Общи условия
Политика за лични данни
Политика за бисквитки