Ритбул ЕООД - вносител на марките Eplan, Harting, Testboy, Steinhauer, Knipex, Alfra, Wera, Rennsteig, UltraLux, Westermo и ETI
Новини > EPLAN не се стартира? Ето как временно да стартирате отново EPLAN! част 2

Новини > EPLAN не се стартира? Ето как временно да стартирате отново EPLAN! част 2

EPLAN не се стартира? Ето как временно да стартирате отново EPLAN! част 2

eplan software

Microsoft Update "January Patch Day": New Patch versions available

Уважаеми потребители на Еплан,
Инсталирането на Microsoft Update "January Patch Day" от 4-ти януари, доведе до това, че няколко продукта на EPLAN, не можеха да бъдат стартирани. Това включва всички продукти, които използват EPLAN License Manager и / или EPLAN Licence Client.

Междувременно Microsoft направи актуализирани версии, които правят отново стартирането на продуктите на EPLAN възможно.

Може да използвате обновената функция на Вашата операционна система за да инсталирате ъпдейта. Обновените версии вече трябва да са достъпни.
Ако ъпдейта не се показва директно, може да изтеглите подходящите за Вашата операционна система ъпдейти от сайта на Microsoft.

Windows version January patch Corrected version

Windows 8.1 / Windows Server 2012 R2 KB4056895 KB4057401
https://support.microsoft.com/en-us/help/4057401/windows-81-update-kb4057401

Windows 10 1607 / Windows Server 2016 KB4056890 KB4057142
https://support.microsoft.com/en-us/help/4057142/windows-10-update-kb4057142

Windows 10 1703 KB4056891 KB4057144
https://support.microsoft.com/en-us/help/4057144/windows-10-update-kb4057144

Windows 10 1709 * KB4056892 KB4073291
https://support.microsoft.com/en-us/help/4073291/january-18-2018-kb4073291-os-build-16299-201

*Windows 10 1709: Microsoft извърши корекция на KB4073291, но все още не е официално документирана в базата с данни. В Microsoft Update catalog, се пояснява, че Patch KB4056892 е заменен от Patch KB 4073291.

https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=2018-01

Според корекциите на Microsoft за липсващите операционни системи (Windows 10 July Release, 1511) ще бъдат достъпни по-късно.

Ако използвате операционната система Windows 7 или Windows Server 2008 R2, описаните по-горе обстоятелства не възникват.

Ако проблемите със стартирането на EPLAN продължават и след де инсталацията на съответния ъпдейт, нашия екип е на разположение за съдействие.

Новини от Ритбул


Ритбул ЕООД

Централен офис

София 1407
ул. “Ст. Л. Костов” 16, ет. 2
office (@) rittbul.bg
тел: 02-43-97845

Офис в Пловдив

Пловдив 4000
бул. „Кукленско шосе“,
Южна промишлена зона
plovdiv (@) rittbul.bg
тел: 032-211-972

За връзка

тел:    02-43-97845
факс: 02-43-90651
моб:   088-2525765

Следвайте ни

Facebook Youtube Facebook
Общи условия
Политика за лични данни
Политика за бисквитки

Уебсайт от OnlineMarketing.bg